



„Spolupráce s tebou je super. Lehkým popostrčením dokážeš navést klienta na řešení problému a přiměješ ho nad danou situací přemýšlet. Jsi vnímavý a empatický. V případě potřeby umíš odkázat i na literaturu/videa/podcasty, která by mohla klienta posunout zase o kus dál. Díky za to.“


„Simon Kočí byl součástí projektu optimalizace a digitalizace obchodních procesů. Jedním z jeho cílů bylo vytvoření a začlenění zákaznické podpory do procesů společnosti. Simon byl pro celý obchodní tým velikým mentorem. Ocenili jsme empatický, velmi aktivní přístup a hlavně dlouholeté zkušenosti z oblasti call center. Pomohl nám podívat se nejen na procesy z jiného úhlu pohledu, ale i na odbornost jednotlivých telefonistů. S ohledem na obchodní výsledky projektu, považuji celou spolupráci jako velmi úspěšnou a jeho služby mohu jednoznačně doporučit!“

