V oblasti obchodu a zákaznického servisu se pohybuji od roku 2001. Vše začalo v mých 21 letech na telefonu. Postupem času se k tomu přidal prodej F2F, vedení prodejních týmů, projektů jak z pozice manažera, tak i ředitele. Měl jsem to štěstí vést malé i velké týmy a potkávat při manažerské práci zajímavé lidi. V posledních 10ti letech se přidal čistě rozvoj. V každé z těchto zkušeností se neustále opakují čtyři slova, která mne vystihují. Komunikace, empatie, nadšení a prodej.
Na své cestě v roli manažera jsem se z počátku působení často setkával s tím, že nefungovala komunikace, tím pádem ani procesy a fluktuace byla standardem. Ale vždy mi stačilo postavit lidi na první místo, nastartovat komunikaci, (pro)dát jim společný cíl a učesat procesy. Pak už jen přišla podpora ve formě cíleného rozvoje a hle, ono to funguje. Lidi dělají věci na tolik, na kolik jim opravdu rozumí a dává jim to smysl. Na kolik znají důvod, PROČ?! Pak už se sami ptají JAK?! …A tohle je to, co mne opravdu baví …pomáhat druhým porozumět tomu CO? PROČ? a potom ukázat JAK?! To vše díky více jak 18ti letům praxe v práci s lidmi a v obchodě.
ALE dost už slov, pojďte raději řešit, jak pomoci právě vám!?