Simon Kočí

Práce s lidmi je posláním!

V oblasti obchodu a zákaznického servisu se pohybuji od roku 2001. Vše začalo v mých 21 letech na telefonu. Postupem času se k tomu přidal prodej F2F, vedení prodejních týmů, projektů jak z pozice manažera, tak i ředitele. Měl jsem to štěstí vést malé i velké týmy a potkávat při manažerské práci zajímavé lidi. V posledních 10ti letech se přidal čistě rozvoj. V každé z těchto zkušeností se neustále opakují čtyři slova, která mne vystihují. Komunikace, empatie, nadšení a prodej.

Na své cestě v roli manažera jsem se z počátku působení často setkával s tím, že nefungovala komunikace, tím pádem ani procesy a fluktuace byla standardem. Ale vždy mi stačilo postavit lidi na první místo, nastartovat komunikaci, (pro)dát jim společný cíl a učesat procesy. Pak už jen přišla podpora ve formě cíleného rozvoje a hle, ono to funguje. Lidi dělají věci na tolik, na kolik jim opravdu rozumí a dává jim to smysl. Na kolik znají důvod, PROČ?! Pak už se sami ptají JAK?!  …A tohle je to, co mne opravdu baví …pomáhat druhým porozumět tomu CO? PROČ?  a potom ukázat JAK?! To vše díky více jak 18ti letům praxe v práci s lidmi a v obchodě.

ALE dost už slov, pojďte raději řešit, jak pomoci právě vám!?

Má zkušenost je má praxe!

„Anebo taky obráceně.“
0
let
ROZVOJE a OBCHODU
0
+
REALIZOVANÝCH KURZŮ
0
+
PROŠKOLENÝCH HODIN

A jaká je ta praxe?

„Anebo taky zkušenost?!“

PREZENTUJ a MOTIVUJ

Každá prezentace je jako prodej. Prodávej myšlenky a motivuj ke změnám. Správná prezentace pomáhá druhým k uvědomění. Co? Proč? Jak?

NADCHNI a PRODÁVEJ

Často v obchodě zapomínáme, že vše co v životě děláme je o emocích. Prodej není ``čárka``, ``číslo`` v reportu, ale je to samotná cesta ...je to umění nastartovat správné emoce, budovat důvěru, nadšení a z toho plynou čísla.

PŘEDVÁDĚJ v PRAXI

Pokud chci přesvědčit, nemluvím, ale ukazuji. Nejrychlejší učitel je praxe. Slova jsou podstatná, abychom měnili myšlení, ale realitu měníte činy. Raději než dlouhé povídání si velmi rád sednu k telefonu a navolám pár příkladů. Raději než hovořit, jak udělat script, sám jej sestavím a ukáži v praxi.

NASLOUCHEJ nejen KLIENTOVI

Umění správně naslouchat je klíčem k porozumění. Naslouchám sobě, svým reakcím a naslouchám klientovi, nejen co, ale hlavně proč ``to`` říká. Potřebuji rozumět zájmům klienta, abych jej mohl nadchnout. Naslouchám druhým, aby oni naslouchali mě.

NEUSTÁLE se VZDĚLÁVEJ

Sebe/rozvoj je celoživotní cesta jak být prospěšný nejen sobě, ale hlavně druhým. Pokud dokáži posouvat sebe, své myšlení a činy, pak dokáži snáze posvítit na cestu druhým.